maanantai 20. joulukuuta 2010

Maxin mummo on tulossa ;)

Heij! Konnichiwa!
Jokos luitte panfun blogista? Maxin mummo tulee kylään, hän lähetti jopa kirjeen Maxille, ja vähällä oli että Max ei paljastanut tykkäävänsä Ellasta :D Voin kuvitella kuinka Maxin mummo istuu keinutuolissa ja kertoo Ellalle ja Maxille niitä Maxin sukkahousutarinoita XD

Hahhahaah! Mäkin haluaisin kyllä kuulla tuon! Mutta tuo kuva on kyllä niin hassu että pystyn kuvittelemaankin sen! Maxin niskahan ihan punottaa häpeästä ;D
Ainiin mä unohin!
?
Mun piti vähän näytellä kuvia tosta Amain perheestä jne.
Tossa on ne perheen kaksoset kun ne nukkuu, eikös olekkin luttanoita, ja hirveen erinäköisiä! Kattokaa ton toiset korvaa! Se on lurpallaan<3 voi söpöä <3
Mitäääh!?!?!? Etkai sä ottanut kuvaa niistä ärsyttävistä, parkuvista pennuista!
Ööööö....joo?
Ähhhhh... laita äkkiä seuraava kuva!!!!!
Jee tossa on se hakuro, mun taistelunopettaja :cool:
Tossa Amai taistelee jotain sutta tai villikoiraa vastaan !
Enkös ollutkin rohkea? Njäh...;D
Enempää kuvia en ole vielä saanut, mutta niitä tulee!

Heihei Pandat!

Tassuittain: Amai ja Vanilja

1 kommentti:

  1. Moi! :)
    Mä oon Mardis!
    Tulin aika vasta blogisi lukijaksi! :)
    Mut siis WOOOOOOOOOOOOOOOW! Wähäks osaat piirtää mageesti! ;)

    Mut hei!¨
    Mullaki on blogi,siel ei oo viel yhtää lukijaa...
    Voisikko sä olla enimmäinen? ¨

    --> http://mardis-blogi.blogspot.com/

    Heipsun keipsun!

    -Mardis :)

    VastaaPoista