maanantai 27. joulukuuta 2010

Bloggariäänestys

Hei!
Kerkesinpäs koneelle ennen Vaniljaa, se on nimittäin kisaamassa Kerttunsa kanssa...Se käy joka toinen päivä niiden kanssa siellä ladolla ja kun ne tulee kotiin niin niitä hemmotellaan ja kehutaan eikä musta välitetä yhtään :( Mitäs te saitte joululahjaksi? Minä sain aika monta lahjaa, olenkin ollut kiltti ;D Minä annoin tietty Vaniljalle lahjan, nimittäin sushia! Olisittepa nähneet hänen ilmeensä kun hän avasi paketin ja sieltä paljastui ihanaa, herkullista sushia...Namm...Ellan ja Maxin blogiin on tullut se joulukuun bloggareitten äänestys. Siellä on tämä Vaniljankin blogi ja Unen ja Taian! Valitkaa viisaasti pandat, ketä äänestätte! Noniin nyt se Vanilja tulee...Niin ja nyt Kerttu on niin olevinaan, täytyy kuljeskella nokka pystyssä ympäri taloa 8/ No minä menen nyt nurkkaani mököttämään, ehkä Vanilja huomaa sen... Moikka sitten!

Hei pandat! Mitäs saitte joululahjoiksi? Olisin toivonut kultapakettia mutta ei onnistu, meille ei voi tilata yhdestä tietystä syystä... Mutta sain kaikenlaista muuta, kameraan muistikortin, uuden puhelimen, jne. Ella sai aika hyvän lahjan XD Maxin mummon lahjaksi tarkoitetut paplarit :D Tuleekohan Ellalle nyt híenot kiharat tukkaan ;) Ja Kamaria on laittanut blogiin pikku tehtävän meille pandoille. Amai kun istui koko aamun tänään koneella ja yritti miettiä oikeita vastauksia. Hän käyttäytyi aika oudosti kun tulin kotiin, ei edes moikannut minulle, vaan meni jonnekkin nurkkaan. Onko hän vihainen jostain minulle? Onko hänellä koti-ikävä? No otan siitä selvää... Heippa!

Tassuittain: Vanilja ja ...mrr...Amai...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti