sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Japanista uusi Soque ;D

Tervepä terve taas !

Eilen illalla olin niin tylsistynyt, ja mietin vaan kaikkea panfusta, bollyja,Ellaa,pompomeja,Maxia,Kamariaa,Pokopetsejä.... Ja sitten sain idean, ja piirsin:

Japanista suomen panfuun tulleen Ninja-Soquen! Tämä ei tietty ole oikeasti tullut panfuun, mutta voisi kai joskus tulla ;). Myös tein "tilaustyönä" siskolleni Unelle hänen bloginsa maskotiksi Ninja-Kipinäisen :D Se on varmaan laumoineen tullut ninja-Soquitten mukana. Mutta nyt vähän tietoja tästä piskuisesta ninjasta <3

Esittelyssä: Ninja-Soque
Tämän Soque-ninjan nimi on Amai. Sukupuoleltaan hän on tyttö, ja on vielä pentu. Osaa kuitenkin hyvin karatea, ja asustaa japanin vuorilla. Amain lauma on noin 300 ninja-Soquen lauma. Nyt hän saa kertoa elämästään itse:

Konnichiwa, Pandat! Watashi wa Amai yo. Ei hätää, osaan kyllä suomea. Siis, hei pandat, olen Amai. Tulin japanista saakka tänne suomeen laumani kanssa. Laumaamme kuuluu n.300 ninjaa, ja osaamme kaikki hyvin taistella. Taistelunopettajani oli 20 vuotias Hakuro. Elämme japanin vuorilla, pyydystäen kalaa ja pienriistaa. Mutta yleensä emme muihin metsän eläimiin koske, he ovat ystäviämme. Syömme enemmän kalaa. Minun perheeseeni kuuluu isä, äiti, ärsyttävä isoveli, ja kolme kuukautta vanhat kaksoset. Kaksoset ovat vielä niin heiveröisiä, etteivät pysty puolustamaan itseään. Kahden kuukauden päästä heitäkin aletaan kouluttamaan taistelemaan. Mutta nyt minun täytyy mennä pyydystämään kaksosille ruokaa. Onkos täällä suomessa hyviä järviä, josta voi pyydystää kaloja?

No onhan täällä. Kun löysin Amain ja hänen laumansa, he luulivat minua viholliseksi ja nyt olen aika naarmuilla ja mustelmilla...Mitäs sanoisitte jos Amai kirjoittaisi joskus toistekin, ja olisi vaikkapa blogini maskottina? Pidetään se hänelle yllätyksenä...Shh! Hän tulee nyt! Heihei pandat!

Tassuittain: Vanilja ja Amai

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti