perjantai 19. marraskuuta 2010

Kohta on joulu!

Heips pandat! Ajatelkaa, joulukuuhun ei ole kauan aikaa enää! Minunkin täytyy alkaa valmistella sitä joulukalenteria :D Mutta huomenna en pääse kirjoittamaan, lähden partioleirille, enkä tiedä kirjoitanko sunnuntainakaan :( MUTTA YRITÄN KIRJOITELLA SEURAAVAN BLOGGAUKSEN NIIN PIAN KUN KERKEÄN :D Se kai tietää etten pääse iglun juhliin sundayna? Noh ei haittaa. Huom: Taian panfublogiin on ilmestynyt "testi", minä koitin ja lauseista minulle tuli: Muumio pussasi äitiäsi ja sanoi "mitäs sulle" XD Ainiin ja pitäs pidätte uudesta yläkuvasta? X) Tein sen ihan itse. Eka tein paintilla, liitin Photofiltreen, siitä Gimp 2:seen ja takas paintiin :) Milloinkahan uusi kuukauden bloggari/bloggarit valitaan? Mutta minulla ei taida olla mahiksia :) Olenkohan edes listalla... XD


Tassuittain: Vanilja

4 kommenttia:

  1. Kiva!!! Sulla on hyvä blogi : ) Mä perustin mun blogiin, eli KISSAFANI123:N KISSAMAINEN BLOGI, sinne perustin sellasen, keillä on TOSI vähän lukioita,autan niitä omassa blogissa sillee, että sanon, "menkää näihin blogeihin". Yritän tehtä teistä suositumpia!

    ♥:kissafani123

    p.s. käy blogissani joskus!

    VastaaPoista
  2. Hyvä blogi!
    ☻ ♣ • ◘ ○ ☺ ♫ ♥

    VastaaPoista
  3. Ja kiva, että alat tekemään joulukalenteria : D mys moni muukin tekee sitä samaa XD Jopa mä! Ja tylsää ettet pääse iglu juhlaan. D= No mä näytän blogissani niistä kuvia, jos itse pääsen ; ) Kissafani123:n kissamaisessa blogissa! Kirjota googleen Kissafani123 kissamainen blogi, ja HETI eka vaihtoehto!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommenteista kissafani123! Toki käyn blogissasi! Näkyillään siellä ;)

    VastaaPoista