sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Juhhuu!!!!

Möy pandat!
Täällä taas!
Kävin katsomassa iglussa takkaa ja joulusukkia :D


Olen siinä takan vieressä vilkuttamassa lammaspuvussa! Ja näin käy kun heittää takkaa vesi-ilmapallolla:


Kyllä se siitä syttyy heti uudelleen :)  Ja enhän minä voi olla menemättä katsomaan joulukuusta!



Hieeno eikö? Ja kuukauden bloggaritkin on valittu! Jadetar ja Hannahmontana! Ja kolmannen voi vielä äänestää. Ajatelkaa jos Unen, Taian ja minun blogi saisi eniten ääniä(anteeeeeksi) Nih sehän on ihan sama kuka saa tikkarin? Kyllä jokainen saa oll kuukauden bloggari, aikanaan! Voi mammona täytyy valmistella joulukalenteriakin*päänsärkyä* . Noh teenkin teille äänestyksen! Minkä otan näistä luukkujen kuvaksi? 


1:







2:
(Tässä voi suurentaa tekstiä mut pakko oli tehä näin kun gimppi sekoili...)





3:

Valitkaas noista pandat! Kommentoikaa ja katsotaan mikä saa eniten ääniä! Mutta teillä on vain 2 pvä aikaa koska silloin on jo joulukuu! Kiirettä kiirettä!


Tassuittain: Vanilja

2 kommenttia:

  1. Moi! oon Aadamuru, ja mun mielestä sun blogi on tois kivan näköinen. Olen nyt bloogisi lukija!

    Aadamuru

    VastaaPoista